Bliv klog på de nyeste tendenser om nyhedsbreve

Nyhedsbreve er som teknologi mere end 50 år gammel, og alligevel er det blevet en af kommunikations- og medieverdens tungeste og vigtigste tendenserNyhedsbrevene skaber trafik, fastholder brugerne og som noget nyt, er de også begyndt at være selve mediet – altså hele indholdet læses i nyhedsbrevet.

Ikke overraskende viser en ny undersøgelse blandt 246 medieledere fra 52 lande, at 7 ud af 10 medier vil investere endnu mere i nyhedsbreve i 2022.

I dette oplæg går Jan Birkemose fra Medietrends og Signup – Netværk for nyhedsbreve, i dybden med de nyeste tendenser og strategiske tanker om, hvordan nyhedsbreve bliver mere effektive og skiller sig ud fra konkurrenterne i indbakken.

Journalist, redaktør, iværksætter, analytiker og stifter af MedieTrends Jan Birkemose / Foto: Anna Nyrup Prætorius Clausen

Journalist, redaktør, iværksætter, analytiker og stifter af MedieTrends Jan Birkemose / Foto: Anna Nyrup Prætorius Clausen

Jan Birkemose 
Stifter af Medietrends.dk, er journalist, redaktør, iværksætter og analytiker med stor erfaring i digital udvikling, digitalt indhold og dagsordensættende journalistik.

Tidligere har Jan været chefredaktør for Ugebrevet A4 og direktør i selskabet Avisen.dk ApS, fellow på SDU, og før det en fortid som undersøgende journalist på Ekstra Bladet.

Tid og sted:
Online mandag den 7. marts, kl. 17 – 18.

Webinaret er for medlemmer af Kreds 1.

Onlinetilmelding her.