TikTok eller ej? Du bestemmer.

14.03.2024

Kommunikationschef for TikTok i Norden – Parisa Khosravi – svarer på spørgsmål

Parisa Khosravi | Foto: Mie Bagger, Holm Kommunikation

Parisa Khosravi | Foto: Mie Bagger, Holm Kommunikation

TikTok er den hurtigst voksende underholdningsplatform på verdensplan. Mere end 150 millioner mennesker i Europa anvender TikTok, og 1,3 mio. danskere besøger TikTok hver måned. Flere danske og internationale virksomheder og organisationer er også begyndt at profilere sig på platformen for at ramme særligt den unge målgruppe.

Dog tøver nogle stadig med at komme på platformen og mangler indsigter i bl.a. TikToks dataopbevaring, beskyttelse af brugere og ejerskabsstruktur. Men hvad er egentlig op og ned i hele TikTok-debatten?

Hvilke overvejelser bør virksomheder, organisationer, medier mm. gøre sig, før de beslutter sig for at komme med på TikTok-bølgen? Og er der grund til bekymring, eller kan virksomheder læne sig roligt tilbage?

Kom og få svar på dine uafklarede spørgsmål, når Parisa Khosravi, nordisk kommunikationschef for TikTok, holder oplæg for Kreds 1 for at gøre medlemmerne klogere på TikTok som fænomen og hvilke kommunikationsmuligheder, der gemmer sig på platformen.

Tid og sted:
Onsdag den 17. april 2024, kl. 17 – 19 hos Kosmopol.i Fiolstræde.

Kreds 1 byder på en sandwich og en forfriskning i forbindelse med arrangementet.

Arrangementet er for medlemmer af Kreds 1 og det er gratis. Dog reserveres kr. 100 i no-show-fee som fastholdes ved afbud efter den 11. april 2024.

OBS – Parisa taler svensk og engelsk. Oplægget vil være på engelsk.

Onlinetilmelding her.

Arkiver