Indbydelse til indflydelse – generalforsamling i Kreds 1 med underholdning og middag

7.02.2024

Kreds 1 inviterer til generalforsamling onsdag den 6. marts 2024, kl. 17.00 på Arbejdermuseet.

Vi glæder os til at se dig til årets generalforsamling, hvor du kan pleje dit netværk, få lidt god mad, stemme på dine kandidater til kredsbestyrelsen og se, hvem der får Simmel-prisen.

Og skulle der sidde en derude med et bestyrelsesmedlem i maven, så så tøv ikke med at stille op. Kontakt eventuelt formand Frederik M. Juel, hvis du vil høre mere om bestyrelsesarbejdet i Kreds 1.

Efter generalforsamlingen bydes der på underholdning og middag. Det er muligt kun at tilmelde sig selve generalforsamlingen.

Tilmelding her.

Bemærk, du skal være medlem af Kreds 1 for at deltage. Det er gratis, men der reserveres kr. 100 på din konto til no-show-fee ved tilmelding med middag, som fastholdes ved udeblivelse og ved afbud efter fristen, som er den 28. februar 2024.

Dagsorden ifølge vedtægterne:
  2. Formandens beretning
  3. Kredsens regnskaber, Årsregnskab 2023
  4. Forslag fra bestyrelse og medlemmer
    4.1, Forslag om tilskud til Safetyfonden, forslag stillet af bestyrelsen
  5. Valg, herunder suppleanter og revisorer
  6. Fastsættelse af kredskontingent
    6.1, Kredsbestyrelsen foreslår uændret kontingent
    6.2, Fremlæggelse af budget 2024
  7. Eventuelt.

Forslag fra medlemmerne skal indsendes til kredskontoret senest 14 dage før generalforsamlingen (den 21. februar 2024). Endelig dagsorden kan ses på kreds1.dk en uge før generalforsamlingen.

Til at underholde os efter generalforsamlingen kommer komikeren Jakob Svendsen. Siden han i 2010 vandt Danish Open i standup, har han formået at etablere sig som en af landets bedste komikere. Han har blandt andet lavet fem onemanshows, skrevet jokes til en del tv-shows (bl.a. “Dybvaaad”, “Nørgaards Netfix” og “Lokalposten” med Heino Hansen) og selv optrådt for tusindvis af livepublikummer.

Kredsbestyrelsen, Kreds 1

Arkiver